کمی با احساس

کمی با احساس

نوشته های احساسی و عاشقانه
کمی با احساس

کمی با احساس

نوشته های احساسی و عاشقانه

سلامت

ماسک زغال یا بلک ماسک ترکیب جدیدی از سری ماسک‌های صورت است که مدتی‌ست مورد توجه دوستداران زیبایی قرار گرفته است و اثرات قابل توجهی را به دنبال داشته است.

ماسک زغال و خواص آن

گروه   سلامت پایگاه خبری رخ ”: ماسک زغال یکی از ماسک‌های بسیار موثر برای داشتن پوستی صاف و بدون لک است؛ این ماسک به عنوان ماسکی برای جذب سموم و آلودگی‌ها و پاک سازی منافذ پوست شناخته می‌شود.

زغال فعال می‌تواند سموم و ذرات آلوده ریز روی پوست را بیرون کشیده و لایه مرده روی پوست را جدا کند؛ این فرایند سبب رشد پوست جدید و شادابی و درخشندگی آن می‌شود.

کلاژن سازی، تعدیل چربی پوست، حجیم کردن موها، از بین بردن شوره، قرمزی و خارش پوست سر و از همه مهم تر از بین بردن و درمان جوش و آکنه پوست، همگی ازجمله خواصی است که برای این ماسک ذکر شده است.

یکی دیگر از مهم ترین خواصی که برای این ماسک ها ادعا می شود، کنترل و درمان جوش های پوست است.


وقتی به سیب‌زمینی فکر می‌کنیم اول از همه به‌یاد سیب‌زمینی سرخ‌شده‌ی خوشمزه کنار ساندویچ می‌افتیم. معمولا سیب‌زمینی بی‌مزه را تغذیه‌ی سالم نمی‌بینیم، ولی همین سیب‌زمینی بی‌مزه کاربرد‌های دیگری هم دارد. این مقاله را بخوانید تا با چند کاربرد عالی آن مثلا تهیه‌ی ماسک سیب زمینی آشنا شوید.

سیب زمینی و خواص آن

گروه  اخبار سلامت“ پایگاه خبری رخ ”: سیب زمینی گیاهی است که دارای غده زیر زمینیِ خوراکی بوده و به عنوان یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای در میان اغلب مردم دنیا شناخته می‌شود.

ماسک سیب‌زمینی معجزه‌ای طبیعی برای شفافیت پوستتان

سیب زمینی علاوه بر مزه خوبش، سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز بدن ما من جمله C، B۱، B۳، B۶ و عناصر معدنی مثل منیزیم، پتاسیم، فسفر و انواعی از آنتی‌اکسیدان‌هاست؛ با وجود این ارزش تغذیه‌ای بالا، مطالاعات انجام شده حاکی از آن است که ستفاده موضعی از آن برای پوست هم بسیار موثر است.

ازخواص این ماده طبیعی برای پوست می‌توان به جوان‌سازی، رفع چین و چروک پوست، رفع جوش و جای جوش و از بین بردن پف زیر چشم اشاره کرد؛ همچنین آب سیب زمینی خاصیت سفید کنندگی برای پوست صورت دارد.

پس اگر می‌خواهید پوست شفاف و روشنی داشته باشید هزینه‌های گزاف برای تهیه اسکراب‌های شیمیایی، کرم‌های ضدجوش و … را کنار بگذارید و از این معجزه الهی بهره ببرید.


جوش صورت یکی از بزرگترین مشکلات پوستی است که ناراحتی و رنجش خاطر بسیاری، به همراه دارد. این مشکل وقتی غیرقابل تحمل می شود که از چندین متر فاصله، قابل رویت بوده و تاثیر منفی در زیبایی صورت داشته باشد، مشکل وقتی حادتر می شود که بخواهیم در یک مراسم بسیار مهم همچون “خواستگاری” شرکت کنیم، اینجاست که از زمین و زمان بابت این مزاحم پوستی شکایت می کنیم.

با گروه اخبار سلامت“ پایگاه خبری رخ ”، همراه ما باشید، تا علت و راه های درمان این مزاحم پوستی را برای شما بازگو کنیم، امید است که بتوانیم در درمان آن قدم بسیار کوچکی برداشته باشیم، ولی قابل ذکر است که درمان های ارائه شده برای عموم مردم می باشد، و اگر جزء کسانی هستید که دارای پوست بسیار حساسی بوده و یا به برخی مواد آلرژی خاصی دارند، لطفا با دقت و احتیاط بیشتری راه های درمان را پی گیری کنید.


ماسک زردچوبه از جمله بهترین ماسک‌های صورت برای کاهش چین و چروک، تقویت بافت پوست و نیز لایه‌برداری است.

اخبار سلامت“ پایگاه خبری رخ ”:

زردچوبه ادویه‌ای از خانواده زنجبیل است که از خاصیت ضدالتهابی و ضدباکتری فوق‌العاده‌ای برخوردار است. مطالعات مختلف از تاثیر مثبت آن بر سلامت مغز و بدن حکایت دارد؛ لذا این ماده اعجازانگیز به انحاء مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماسک زردچوبه اکسیر جوانی پوست + طرز تهیه


در این باره بیشتر بدانید:

چای زردچوبه چه خواص و فوایدی دارد؟ + طرز تهیه(اینجا کلیک کنید)


زردچوبه

کورکومین موجود در زردچوبه، پلاک‌های مغزی را از بین می‌برد و پیشگیری‌کننده انواع سرطان‌ها و کاهش دهنده عوارض شیمی‌درمانی و پرتودرمانی است.

زدچوبه همچنین کاهنده کلسترول است و تاثیر بسزایی در سلامت قلب و عروق دارد. کارشناسان آزمایشگاه تشخیص امراض پوستی میامی متوجه شدند که زردچوبه فواید بسیاری برای پوست دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.