کمی با احساس

کمی با احساس

نوشته های احساسی و عاشقانه
کمی با احساس

کمی با احساس

نوشته های احساسی و عاشقانه

امید کردستانی چگونه به دومین ایرانی ثروتمند جهان تبدیل شد؟

امید کردستانی یک تاجر آمریکایی-ایرانی تبار است که شهرت فعلی خود را به خاطر فعالیت به عنوان رییس اجرایی هیئت‌مدیره توییتر کسب کرده است.

به گزارش گروه دانش و فناوری پایگاه خبری رخ ، امید کردستانی که پیش تر به عنوان نایب‌رییس ارشد، مدیر تجاری و مشاور ویژه مدیرعامل گوگل و مدیر غیر اجرایی ودافون نیز فعالیت کرده، یکی از ثروتمندترین ایرانیان حاضر در آمریکا است و بسیاری او را دوست‌داشتنی‌ترین فرد حاضر در سیلیکون ولی نیز می دانند.

سال های نخست زندگی امید کردستانی

امید کردستانی که کرد تبار است، در سال 1342 شمسی (1963 میلادی) در شهر تهران چشم به جهان گشود.

امید کردستانی در دوران کودکی به مدرسه کاتولیک و ایتالیایی اندیشه دان به سکو که مدرسه‌ای در پایتخت تهران بود، می‌رفت. او بر آموزش مهارت‌های مرتبط با زبان‌های خارجی متمرکز بود.

امید کردستانی در سن ۱۴ سالگی پس از فوت پدرش براثر همراه با مادر و برادرش ابتدا به انگلستان و سپس به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در شهر سن خوزه واقع در ایالت کالیفرنیا سکنی گزید. و با مهارت‌هایی که در مدرسه اندیشه بهدست آورده بوده به ادامه تحصیل پرداخت.

امید کردستانی که در زمان مهاجرت به آمریکا 14 سال سن داشت در سال 1980میلادی از دبیرستان «بوشر» فارغ‌التحصیل شد و سپس به ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق در دانشگاه ایالت سن خوزه پرداخت و به صورت همزمان، به عنوانیک مهندس برای کمپانی Hewlett Packard کار کرد.

چند سال بعد، امید کردستانی که به فکر دریافت یک مدرک تجاری افتاده بود، به دانشکده تجارت استنفورد رفت و مدرک MBAخود را در سال 1991 میلادی دریافت نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.